Ciszewski MSL wkracza na rynek z nową specjalizacją. W strukturach agencji powstał zespół Food&Beverages, który koncentruje się na planowaniu i prowadzeniu działań dla klientów z branży spożywczej i HoReCa.
Zakres usług obejmuje, m.in. doradztwo strategiczne, a także zbieranie i wykorzystanie w komunikacji marketingowej analiz rynkowych oraz konsumenckich. Zespół na stałe współpracuje również z liderami opinii – blogerami kulinarnymi, stylistami jedzenia, szefami kuchni i restauratorami. Pomaga powadzonym przez siebie markom zapewnić wsparcie instytucji działających w branży żywieniowej, organizuje także wydarzenia specjalne, takie jak wprowadzenie nowych produktów na rynek czy warsztaty kulinarne z udziałem ekspertów i celebrytów.
Pierwszą odsłoną analizy rynkowej przygotowanej przez zespół Food&Beverages jest raport „Polska kulinarnie” omawiający powiązania polskiej sfery kulinarnej i nowych technologii. Food&Beverages jest częścią zespołu Zofii Bugajnej, zajmującego się komunikacją konsumencką i brand PR. (es)