Carol Essex została nowym szefem w Hill&Knowlton. Pokieruje ona działem Business Development and Marketing na rejon Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.
Wcześniej pracowała w firmie Coca-Cola, gdzie odpowiadała za działania komunikacyjne i public affairs realizowane na Bliskim Wschodzie i w Afryce, a ostatnio także w południowo-wschodniej i zachodniej Azji. Podczas ośmioletniej współpracy z Coca-Colą, Carol Essex kształtowała wizerunek firmy, odpowiadała za zarządzanie kryzysowe i prowadziła relacje inwestorskie. Podczas pobytu w Azji zajmowała się głównie działaniami CSR-owymi. Współpracowała także z Fundacją Narodów Zjednoczonych i UNDP, pomagając ofiarom tsunami. Zanim przeprowadziła się do Azji, przewodniczyła fundacji Coca-Cola w Afryce, gdzie realizowała kampanię na rzecz walki z HIV i AIDS w północnej i zachodniej Afryce.
Ostatnio, wspólnie z WWF, opracowała założenia dla kampanii na rzecz zrównoważonego rozwoju w regionie rzeki Mekong.
Carol Essex dołączy do zespołu H&K w październiku. Będzie bezpośrednio podlegała prezesowi H&K EMEA – Andrew Laurence’owi oraz szefowi marketingu H&K – Tony’emu Burgessowi Webbowi. Ma współpracować z dyrektorami działu korporacyjnego, healthcare, public affairs oraz IT EMEA oraz z 29. regionalnymi zespołami business development. Carol Essex zastąpi na stanowisku Christophera Burghardta, który w lipcu objął funkcję dyrektora do spraw korporacyjnych na Europę w firmie InBev. (kk)