niedziela, 8 września, 2024
Strona głównaAktualnościNowa twarz Pruszkowa

Nowa twarz Pruszkowa

Pruszków chce poprawić swój wizerunek, czytamy w Życiu Warszawy. Władze miasta wynajęły agencję brandingową Bakalie, która ma stworzyć nową markę miasta. Hasłem kampanii jest „Kolej na Pruszków”, a do końca bieżącego roku, w ramach działań wizerunkowych, w telewizji ma pojawić się spot reklamowy. „Wszystko to ma ściągnąć do miasta nowych mieszkańców i inwestorów. Pruszków liczy też, że dzięki temu stanie się siedzibą ważnych instytucji kulturalnych oraz finansowych” pisze autor tekstu – Piotr Szymaniak.

Wołomin nie chce pozostać w tyle i też przymierza się do rozpoczęcia kampanii wizerunkowej. Władze miasta planują utworzenie do 2020 roku parku kulturowego. Jednak, jak zastrzega burmistrz Wołomina, „jest jeszcze za wcześnie, by mówić o szczegółach”, czytamy w Życiu Warszawy. (ak)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj