Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Nowa Zelandia mówi turystom, że jest znudzona podobnymi zdjęciami w social mediach. nowa zelandia rozpoczęła nową kampanię dla turystów wzywającą podróżnych do „zaprzestania naśladowania zdjęć, które widzą w internecie” – podaje edition.cnn.com. zamiast tego zachęca do udostępnienia oryginalnych treści – czytamy. dowiadujemy się, że w ramach akcji stworzono wideo, w którym wystąpił komik tom sainsbury jako „członek social observation squad (sos)”. bohater nagrania podąża za turystami do niektórych z najsłynniejszych miejsc w kraju i nakłania ich do zaprzestania „podróżowania pod wpływem społecznym”. „ostrzeżono mnie o sytuacji, która ostatnio często ma miejsce” – mówi komik w filmie. „ludzie oglądali wcześniej zdjęcia w mediach społecznościowych i teraz chcą je skopiować” – przytacza dalej źródło. źródło: youtube.com/100% pure new zealand. film jest częścią długotrwałej kampanii nowozelandzkiej organizacji turystycznej „zrób coś nowego”. poprzednie odcinki zawierały piosenkę autorstwa lokalnych celebrytów – m.in. aktorek madeleine sami i jackie van beek. edition.cnn.com pisze, że inicjatywa ma miejsce w trudnym czasie dla turystów, ponieważ większość międzynarodowych podróży nie jest możliwa. czytaj też: nowa zelandia zachęca do zwiedzania kraju w grze. (kd).
Nowa Zelandia rozpoczęła nową kampanię dla turystów wzywającą podróżnych do „zaprzestania naśladowania zdjęć, które widzą w internecie” – podaje edition.cnn.com. Zamiast tego zachęca do udostępnienia oryginalnych treści – czytamy.
Dowiadujemy się, że w ramach akcji stworzono wideo, w którym wystąpił komik Tom Sainsbury jako „członek Social Observation Squad (SOS)”. Bohater nagrania podąża za turystami do niektórych z najsłynniejszych miejsc w kraju i nakłania ich do zaprzestania „podróżowania pod wpływem społecznym”.
„Ostrzeżono mnie o sytuacji, która ostatnio często ma miejsce” – mówi komik w filmie. „Ludzie oglądali wcześniej zdjęcia w mediach społecznościowych i teraz chcą je skopiować” – przytacza dalej źródło.
Źródło: youtube.com/100% Pure New Zealand
Film jest częścią długotrwałej kampanii nowozelandzkiej organizacji turystycznej „Zrób coś nowego”. Poprzednie odcinki zawierały piosenkę autorstwa lokalnych celebrytów – m.in. aktorek Madeleine Sami i Jackie van Beek.
Edition.cnn.com pisze, że inicjatywa ma miejsce w trudnym czasie dla turystów, ponieważ większość międzynarodowych podróży nie jest możliwa.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Nowa Zelandia mówi turystom, że jest znudzona podobnymi zdjęciami w social mediach. nowa zelandia rozpoczęła nową kampanię dla turystów wzywającą podróżnych do „zaprzestania naśladowania zdjęć, które widzą w internecie” – podaje edition.cnn.com. zamiast tego zachęca do udostępnienia oryginalnych treści – czytamy. dowiadujemy się, że w ramach akcji stworzono wideo, w którym wystąpił komik tom sainsbury jako „członek social observation squad (sos)”. bohater nagrania podąża za turystami do niektórych z najsłynniejszych miejsc w kraju i nakłania ich do zaprzestania „podróżowania pod wpływem społecznym”. „ostrzeżono mnie o sytuacji, która ostatnio często ma miejsce” – mówi komik w filmie. „ludzie oglądali wcześniej zdjęcia w mediach społecznościowych i teraz chcą je skopiować” – przytacza dalej źródło. źródło: youtube.com/100% pure new zealand. film jest częścią długotrwałej kampanii nowozelandzkiej organizacji turystycznej „zrób coś nowego”. poprzednie odcinki zawierały piosenkę autorstwa lokalnych celebrytów – m.in. aktorek madeleine sami i jackie van beek. edition.cnn.com pisze, że inicjatywa ma miejsce w trudnym czasie dla turystów, ponieważ większość międzynarodowych podróży nie jest możliwa. czytaj też: nowa zelandia zachęca do zwiedzania kraju w grze. (kd).