Na rynku usług PR-owych i marketingowych pojawiło się nowe konsorcjum 4communication group. W jego skład wejdą agencje imedia PR oraz MC a także firmy doradcze CCSC i RCS Consultants. Grupa będzie oferować usługi doradcze, PR-owe, marketingowe oraz graficzne.
Partnerami zarządzającymi w nowym konsorcjum zostali: właściciel RCS Consultants i pomysłodawca przedsięwzięcia Maciej Kaczanowski, właścicielka CCSC Kaja Szwykowska oraz właścicielka agencji imedia PR i imedia MC, Barbara Pijanowska-Kuras.
Agencja imedia PR powstała w 2004 roku. Oferuje usługi z zakresu relacji z mediami, komunikacji strategicznej, kryzysowej oraz komunikacji zmiany. W ramach rozwoju firmy z istniejącego do niedawna w strukturze imedia PR działu kreacji, wyodrębniona została agencja imedia MC, zajmująca się zintegrowanym marketingiem. Teraz obie firmy weszły w skład grupy 4communication. Wraz z powstaniem grupy wprowadzono nową identyfikację graficzną, spójną dla wszystkich podmiotów konsorcjum. (ks)