Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Nowe lalki Barbie nie będą mieć włosów i idealnej skóry. w sklepach pojawią się nietypowe lalki barbie – m.in. bez włosów, z niepełnosprawnościami lub bielactwem. jak informuje independent.co.uk, producent zabawek – firma mattel – chce w ten sposób promować różnorodność i „wielowymiarowe piękno”. czytamy, że lalki z serii fashionistas mają zmienić definicję tego, jaka jest barbie. dzięki nim dzieci na całym świecie podczas zabawy będą mogły odtwarzać historie, z jakimi spotykają się na co dzień – tłumaczy firma mattel cytowana przez źródło. źródło: instagram.com/barbie. pierwsza informacja o lalce z bielactwem pojawiła się na instagramowym koncie mattela w 2019 roku i zebrała ponad 60 tys. lajków, co uczyniło ją najpopularniejszą barbie w mediach społecznościowych – podaje źródło. czytamy, że firma współpracowała z dermatologiem, aby mieć pewność, że choroba zostanie pokazana we właściwy sposób. w nowej linii pojawi się również lalka bez włosów – która ma pomóc zidentyfikować się z barbie dzieciom, które także ich nie mają – oraz ciemnoskóra wersja zabawki z protezą nogi, której pierwsza wersja pojawiła się w sklepach w 2019 roku w wyniku współpracy marki z dwunastoletnią jordan reeves. independent.co.uk zwraca uwagę, że mattel ma już w swojej ofercie barbie o pięciu typach sylwetki , 22 odcieniach skóry, 76 fryzurach, 94 kolorach włosów oraz 13 kolorach oczu. jak informowaliśmy na proto.pl, marka prezentowała także lalki w hidżabie oraz takie, które wspierały społeczność lgbt. zdaniem źródła, firma chce w ten sposób odejść od oskarżeń o promowanie seksistowskich stereotypów i nierealnego wyglądu. (ak). zdjęcie główne: instagram.com/barbie.
W sklepach pojawią się nietypowe lalki Barbie – m.in. bez włosów, z niepełnosprawnościami lub bielactwem. Jak informuje independent.co.uk, producent zabawek – firma Mattel – chce w ten sposób promować różnorodność i „wielowymiarowe piękno”.
Czytamy, że lalki z serii Fashionistas mają zmienić definicję tego, jaka jest Barbie. Dzięki nim dzieci na całym świecie podczas zabawy będą mogły odtwarzać historie, z jakimi spotykają się na co dzień – tłumaczy firma Mattel cytowana przez źródło.

Źródło: instagram.com/barbie
Pierwsza informacja o lalce z bielactwem pojawiła się na instagramowym koncie Mattela w 2019 roku i zebrała ponad 60 tys. lajków, co uczyniło ją najpopularniejszą Barbie w mediach społecznościowych – podaje źródło. Czytamy, że firma współpracowała z dermatologiem, aby mieć pewność, że choroba zostanie pokazana we właściwy sposób.
W nowej linii pojawi się również lalka bez włosów – która ma pomóc zidentyfikować się z Barbie dzieciom, które także ich nie mają – oraz ciemnoskóra wersja zabawki z protezą nogi, której pierwsza wersja pojawiła się w sklepach w 2019 roku w wyniku współpracy marki z dwunastoletnią Jordan Reeves.
Independent.co.uk zwraca uwagę, że Mattel ma już w swojej ofercie Barbie o pięciu typach sylwetki, 22 odcieniach skóry, 76 fryzurach, 94 kolorach włosów oraz 13 kolorach oczu. Jak informowaliśmy na PRoto.pl, marka prezentowała także lalki w hidżabie oraz takie, które wspierały społeczność LGBT. Zdaniem źródła, firma chce w ten sposób odejść od oskarżeń o promowanie seksistowskich stereotypów i nierealnego wyglądu. (ak)
Zdjęcie główne: instagram.com/barbie