poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościNowe logo Hill+Knowlton Strategies. Zwrot agencji w kierunku digital

Nowe logo Hill+Knowlton Strategies. Zwrot agencji w kierunku digital

Odświeżona szata graficzna oraz nowe logo mają odzwierciedlać zwrot firmy w kierunku usług content marketingowych i umacniania przewagi konkurencyjnej w obszarze nowych technologii.

Wprowadzeniu nowej identyfikacji wizualnej towarzyszy powołanie przez firmę 4-osobowego działu Digital&Influencer Marketing Department w składzie: Marta Zienkiewicz (Social Media & Influencer Marketing Manager), Monika Gnatowicz (Community Manager), Natalia Gorczyca (Social Media Specialist) i Katarzyna Kubajewska (Copywriter).

dotychczasowe logo

 

identyfikacja po zmianie

Wraz z przedstawieniem nowej szaty graficznej Hill+Knowlton Strategies przedstawiło nową wersję bloga agencji. (mw)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj