poniedziałek, 13 stycznia, 2025

Nowe logo PZU

Na 12 maja przypada druga rocznica debiutu PZU na giełdzie. Z tej okazji spółkę czeka rebranding, którego koszt będzie wynosił kilkanaście milionów złotych – czytamy w Rzeczpospolitej.

Nadaniem nowocześniejszego rysu znakowi graficznemu zajmie się Michał Łotewski, współtwórca studia White Cat. Zmiany przewidziane w logo będą niewielkie – utrzymana zostanie obecna kolorystyka, na znak będą składać się tylko litery, usunięte zostaną obecne ornamenty. Andrzej Klesyk, prezes, zapowiedział także, że spółka nie będzie zatrudniać celebryty. Za to zostanie przeprowadzona krótka kampania wizerunkowa w mediach.

PZU zapłaci najwięcej za wdrożenie nowego logo w systemie IT oraz umieszczenie go w elektronicznych formularzach. Jednak w porównaniu z kosztami rebrandingu Ery na T-Mobile (100 mln zł) nie są to aż tak wielkie kwoty – czytamy w Rzeczpospolitej. (kg)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj