Wszystkie dane z mediów zebrane w jednym miejscu, zaprezentowane w formie grafik, a do tego z możliwością natychmiastowego podejrzenia szczegółowych informacji – to cechy dobrego narzędzia analitycznego. Od dzisiaj wszyscy użytkownicy platformy Instytutu Monitorowania Mediów mogą korzystać z najnowszej usługi z oferty IMM – modułu analitycznego.
Moduł pozwala na kompleksową i zoptymalizowaną analizę obecności we wszystkich rodzajach mediów monitorowanych dla danego zagadnienia. Wszystko za pomocą kilku kliknięć.
- Moduł jest intuicyjny i interaktywny – zapewnia szybki i łatwy dostęp do informacji, które wyświetlają się użytkownikowi w formie dynamicznych wykresów i infografik. Dlaczego warto korzystać z tej formy analizy danych?
- To użytkownik samodzielnie decyduje jaki rodzaj i zakres danych chce wybrać do analizy, jakie wykresy chce wykorzystać, a nawet w jakiej kolejności mają się prezentować
- Moduł agreguje różnorodne dane z monitoringu mediów w jednym miejscu oraz umożliwia zestawianie ze sobą na jednym wykresie czy w jednej tabeli wyników z różnych rodzajów mediów – od prasy po Facebooka
- Detale i klikalność – każdy element wykresu można za pomocą jednego kliknięcia rozwinąć, aby zobaczyć szczegóły publikacji – poznać cenne informacje na temat autora, wydźwięku, zasięgu czy ekwiwalentu reklamowego konkretnej publikacji
- Przejrzysty układ to szybkie zdiagnozowanie silnych i słabych stron naszej obecności w mediach tradycyjnych i społecznościowych – i porównanie się na tle konkurencji