czwartek, 2 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościNowe oblicze Wranglera

Nowe oblicze Wranglera

Wrangler, znany dotąd jako producent odzieży dżinsowej, rozpoczyna wielotorową kampanię promującą zupełnie nowe i inne od dotychczasowych produkty – meble z kolekcji nazwanej „Wrangler Home Collection”. Zarówno kampania reklamowa, jak i PR-owa rozpoczęły się w październiku na Międzynarodowych Targach Mebli w High Point w Północnej Karolinie. Kampanie będą odwoływać się do dotychczasowych konotacji marki: jakości, wartości i zaufania. Obydwie akcje będą realizowane przez tę samą agencję, która pracuje dla Wranglera od dziesięciu lat – French/West/Vaughan. Wysiłki PR to przede wszystkim intensywne wejście do magazynów wnętrzarskich głównych gazet, a także ogólnokrajowe działania promujące czytanie dzieciom, nazwane Domowe Krzesło Wranglera do Czytania. Kampanię będą wspierać gwiazdy i ludzie świata mediów czytający swoim dzieciom albo wnukom.

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj