wtorek, 26 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościNowe osoby i projekty 180° PR

Nowe osoby i projekty 180° PR

Do zespołu 180° Public Relations (Grupa Leo Burnett Warszawa) dołączyły Monika Perek i Małgorzata Majewska. Perek została szefem zespołu komunikacji korporacyjnej, a Małgorzata Majewska – liderem praktyki agencji w zakresie komunikacji konsumenckiej.

Monika Perek ma ponad dziesięcioletnie doświadczenie w PR. Wcześniej pracowała w agencjach sieciowych: Mmd Public Relations oraz Euro RSCG Sensors, jak również w funduszu inwestycyjnym NFI Progress. Doradzała takim firmom, jak: GE, Epson, Fujitsu-Siemens Computers, IBM, OKI, P&G, Nokia, YUKOS, Orco Property Group, PZU czy Fortis Bank. Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego oraz podyplomowego studium PR na SGH.

Małgorzata Majewska związana jest z branżą PR od ponad siedmiu lat. Przed dołączeniem do 1800 Public Relations pracowała w United PR, Advanced PR oraz Ciszewski PR dla klientów takich jak: Procter&Gamble, Kodak Polska, Genesys Telecommunications Laboratories, UPS Polska, Alima-Gerber, Klosterfrau Vertriebs, GlaxoSmithKline Pharmaceuticals., Janssen-Cilag Polska, Newell-Rubbermaid, Monsanto, IBM, Xerox, Tektronix. Jest absolwentką polonistyki na Uniwersytecie Warszawskim.

Konsultanci agencji 180° poprowadzą także dwa nowe projekty. Dla firmy Sanofi Pasteur, w ramach współpracy sieciowej z Manning Selvage&Lee PR, realizują kampanię komunikacyjną na temat szczepionki przeciw grypie. Nad lokalną realizacją tego projektu pracują także biura agencji w Pradze, Stambule i Paryżu, skąd działania są koordynowane.
Natomiast zespół ds. marek premium działu konsumenckiego prowadzi dla firmy Estée Lauder akcję skierowaną do liderów opinii wprowadzającą na rynek zapach Michael Kors w wariantach dla kobiet i mężczyzn oraz promującą markę do pielęgnacji męskiej skóry Lab Series Skincare For Men. (kk)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj