Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Nowe osoby w agencji LEWIS. do warszawskiego oddziału agencji lewis dołączyli na początku 2018 roku magdalena kerber i bartłomiej nowak. kerber jako account executive będzie w agencji współpracować z casamundo, neptunusem i paysquare. do nowego miejsca przeszła z alert media communications, gdzie realizowała działania z zakresu komunikacji kryzysowej i zajmowała się projektami m.in. dla fundacji dkms i ubezpieczyciela pramerica. swoje pierwsze doświadczenia w pr-ze zdobywała w agencji marketing modowy – pracowała tam z branżą odzieżową i kosmetyczną. nowak z kolei objął stanowisko senior account executive. będzie realizował kampanie dla trusted shops, siemens plm i f5 networks. wcześniej pracował w ogilvy pr, partner of promotion i multi communications. zajmował się głównie klientami z branży technologii i lifestyle’u: huawei, honor, braun, electrolux, nivona, tk maxx, polski bus oraz echo investment. stanowiska, które objęli, nie są nowo utworzone, ale firma nie informuje, kogo zastąpili nowi pracownicy. agencja lewis korzysta z damych instytutu monitorowania mediów. (mp).
Do warszawskiego oddziału agencji LEWIS dołączyli na początku 2018 roku Magdalena Kerber i Bartłomiej Nowak.
Kerber jako Account Executive będzie w agencji współpracować z Casamundo, Neptunusem i PaySquare. Do nowego miejsca przeszła z Alert Media Communications, gdzie realizowała działania z zakresu komunikacji kryzysowej i zajmowała się projektami m.in. dla Fundacji DKMS i ubezpieczyciela Pramerica. Swoje pierwsze doświadczenia w PR-ze zdobywała w agencji Marketing Modowy – pracowała tam z branżą odzieżową i kosmetyczną.
Nowak z kolei objął stanowisko Senior Account Executive. Będzie realizował kampanie dla Trusted Shops, Siemens PLM i F5 Networks. Wcześniej pracował w Ogilvy PR, Partner of Promotion i Multi Communications. Zajmował się głównie klientami z branży technologii i lifestyle’u: Huawei, Honor, Braun, Electrolux, Nivona, TK Maxx, Polski Bus oraz Echo Investment.
Stanowiska, które objęli, nie są nowo utworzone, ale firma nie informuje, kogo zastąpili nowi pracownicy.
Agencja LEWIS korzysta z damych Instytutu Monitorowania Mediów. (mp)