W ostatnim czasie zespół Arskom Sport Brokers powiększył się o cztery osoby. Do agencji dołączyli: Kamil Lewandowski na stanowisko Senior Account Executive’a i Szymon Wojda jako Junior Account Executive, a także Karol Radzikowski jako Sales Specialis i Karol Sobczyński jako Product Specialist.
Wszyscy objęli nowo utworzone stanowiska i będą wspierać agencję w projektach takich jak „Puchar 1000 Goli” (realizowany we współpracy z PZPN) czy kampanie mediowo-influencerskie m.in. dla KFC, Oshee czy Blika. Zajmą się także rozbudową kompetencji agencji m.in. w zakresie influencer marketingu.
Kamil Lewandowski do Arskomu dołączył w październiku 2021 roku. Powierzono mu obsługę projektów, w których przewidziany jest udział ambasadorów lub mediów sportowych z portfolio agencji. Poprzednio, przez ponad dwa lata, Lewandowski pełnił funkcję Account Managera w Shark Agency. W tym czasie realizował współprace z firmami takimi jak Totalizator Sportowy, STS, Fortuna czy BETFAN. Miał też swój udział w organizacji Polish Gaming Aces, czyli pierwszej uroczystej gali nagród biznesu rozrywkowo-hazardowego. Jest absolwentem Wydziału Politologii i Studiów Międzynarodowych na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu.
Szymon Wojda pracę w agencji zaczął w listopadzie 2021 roku. Został włączony przede wszystkim do działań projektowych na rzecz klientów agencji. Doświadczenie zawodowe w obszarze marketingu sportowego zdobywał m.in. w Legii Warszawa, gdzie przez ponad dwa lata pełnił obowiązki rzecznika prasowego sekcji koszykarskiej tego klubu – odpowiadał za utrzymywanie relacji z mediami, projektowanie i realizowanie kampanii wizerunkowych klubu i Akademii Koszykówki Legii Warszawa. Później był związany z agencją FormUp specjalizującą się w content marketingu.
We wrześniu 2021 roku w Arskom pojawił się z kolei Karol Sobczyński, który zajmuje się prowadzeniem dla klientów agencji komunikacji w social mediach – ze szczególnym uwzględnieniem TikToka. Jego zadaniem będzie wspieranie twórców w zakresie startu i skutecznego rozwoju komunikacji w tym kanale. Z influencer marketingiem, nowymi mediami i YouTube’em Sobczyński jest związany od dziewięciu lat, a od półtora roku prowadzi własne konto na TikToku.
Karol Radzikowski w październiku 2021 roku wzmocnił natomiast dział sprzedażowy firmy. Skupi się na sprzedaży usług agencji partnerskiej Spotlight Agency i nowych produktów. Do tej pory pracował m.in. dla legalnego bukmachera ETOTO, a wcześniej w dziale sprzedaży sportowej Agory. (mb)
Zdjęcie główne: od lewej Szymon Wojda, Karol Radzikowski, Kamil Lewandowski, Karol Soczyński