niedziela, 22 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościKlienci i kadryNowe osoby w First Aid Communication Team

Nowe osoby w First Aid Communication Team

W ostatnim czasie do First Aid Communication Team dołączyły dwie nowe osoby: Anna Szarek i Daria Soroka. Obie objęły stanowiska Senior Communications Managerek w zespole Agnieszki Mroczek, Strategy Director & Partner.

Anna Szarek powróciła do FACT po czterech latach przerwy. Od kwietnia 2024 wspiera komunikację korporacyjną dla firm z branży transportowej oraz energetycznej, m.in. dla Ørsted. Wzmocni również kompetencje agencji w obszarze zdrowia – FACT w ostatnich latach prowadzi bowiem projekty dotyczące chorób rzadkich, onkologicznych oraz ginekologicznych.

Anna Szarek pracuje w branży PR od 18 lat. Specjalizuje się w tworzeniu i realizacji kampanii PR oraz komunikacji korporacyjnej, przede wszystkim dla branży healthcare. Ma też doświadczenie w realizacji kompleksowych kampanii społecznych oraz zarządzaniu projektami komunikacyjnymi dla firm z branży kosmetycznej, modowej oraz nieruchomości komercyjnych. Z First Aid Communication Team była związana w latach 2019-2020, wówczas pełniła funkcję Account Managerki.

Ostatnie kilka miesięcy Szarek spędziła w prywatnej podróży. Wcześniej pracowała m.in. dla agencji Human Signs, ConTrust Communication, Triple PR czy Pegasus Public Relations. Współpracowała z takimi klientami jak Ipsen, Exact Sciences, Krajowe Forum na Rzecz Terapii Chorób Rzadkich ORPHAN, Fundacja WWF Polska, Prologis, Mostostal Warszawa czy Sodexo Benefits and Rewards Services.

Daria Soroka w First Aid Communication Team pracuje od maja 2024. Również wzmocniła zespół, który prowadzi komunikację korporacyjną dla firm z branży transportowej oraz energetycznej (m.in. Ørsted). Ponadto wesprze agencję w działaniach na rzecz kultury.

Soroka specjalizuje się w komunikacji projektów z obszaru energetyki odnawialnej, ma też ponad dziesięć lat doświadczenia w działaniach na rzecz projektów kulturalnych.

Ostatnio Daria Soroka odpowiadała za komunikację korporacyjną francuskiego producenta OZE – firmy Qair Polska. Do jej zadań należało budowanie strategii komunikacji kontraktów sprzedaży energii odnawialnej w formule cPPA, prowadzenie konsultacji społecznych wielkoskalowych inwestycji OZE w regionach oraz wsparcie zespołu PR-u kryzysowego.

Wcześniej Soroka prowadziła kampanie PR dla takich marek z branży kultury jak HBO Polska, PWN czy Muzeum Powstania Warszawskiego. W swojej karierze wspierała komunikację polskich seriali oraz międzynarodowych produkcji, m.in. „Gry o tron” czy „Wielkich kłamstewek”. Promowała też płyty i koncerty organizowane przez Muzeum Powstawania Warszawskiego, wspierała komunikacyjnie też aktorów: Kasię Smutniak, Irenę Melcer, Ksawerego Szlenkiera, Tomasza Włosoka. (mb)

Zdjęcie główne: od lewej Daria Soroka, Anna Szarek

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj