Z początkiem września 2024 roku do VFP Communications dołączyli Iwona Nawrocka-Kilinowska, która objęła niedawno utworzone stanowisko Chief Marketing Officera, oraz Marcin Tyborowski, który został Head of Growth.
Iwona Nawrocka-Kilinowska zajmuje się m.in. organizacją eventów, komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną oraz działaniami związanymi z nawiązywaniem partnerstw.
Nawrocka-Kilinowska od 18 lat jest związana z marketingiem, komunikacją i organizacją eventów. Przez ostatnie 12 lat pracowała w agencji Solski Communications, gdzie dbała o komunikację i wizerunek takich marek jak Lavazza, Grycan czy Pizza Hut. Od 2019 roku jako menedżerka odpowiadała za pracę zespołu realizującego działania komunikacyjne dla firmy Mastercard.
Wcześniej pełniła takie funkcje jak Senior PR Account Executive w Pełka PR czy specjalistka ds. PR w firmie AmerSports. Doświadczenie zdobywała także w agencjach Triple PR, Konkret PR oraz Pegasus PR. Jest absolwentką polityki społecznej na Uniwersytecie Warszawskim.
Marcin Tyborowski w nowej roli zastąpił Pawła Balcerka i odpowiada za zapewnianie stałego rozwoju firmy.
Tyborowski jest ekspertem ds. sprzedaży i marketingu z doświadczeniem we wdrażaniu strategii i zarządzaniu zespołami sprzedażowymi w sektorze B2B. Ma umiejętności w zakresie zarządzania sprzedażą, digital marketingu oraz realizacji projektów marketingowych. Przez ponad rok pracował jako Senior Account Manager w Euvic Performance.
Wcześniej pełnił funkcję dyrektora sprzedaży na rynki CEE w International Data Group Poland SA, gdzie kierował zespołem oferującym globalne rozwiązania marketingowe.
W 2024 roku do VFP Communications dołączył także Łukasz Grabczyński, który objął stanowisko Digital Transformation Directora i przejął zarządzanie nad częścią IT, rozwojem technologicznym i obszarem baz danych w wydawnictwie.
Zmiany zaszły również w zespołach redakcyjnych. Michalina Szczepańska-Brzozowska poza funkcją redaktor naczelnej magazynu „Handel” zaczęła odgrywać też rolę wydawcy dla wszystkich trzech tytułów z portfolio VFP – „Handel”, „Media Marketing Polska” i foodservice24.pl. Redaktor naczelną portalu HandelExtra.pl została dziennikarka Wanda Żółcińska, która przejęła również zadania związane ze zdobywaniem i rozwijaniem contentu. (ao)