W ostatnim czasie do Human Signs dołączyły trzy nowe osoby. Zatrudnienie ich jest związane z rozwojem agencji w kierunku mediów społecznościowych i digitalu.
Pod koniec 2020 roku pracę w agencji zaczęła Aleksandra Grabarska. Obejęła stanowisko Junior Consultanta w dziale Finance & Fintech. Grabarska jest absolwentką Wydziału Ekonomicznego Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, a także laureatką konkursu DIMAQ UNI na najlepszą pracę dyplomową z marketingu internetowego w kategorii praca licencjacka, organizowanego przez IAB Polska.
Aleksandra Grabarska
W styczniu 2021 roku do Human Signs dołączyła z kolei Maria Sudnik, która jako Junior Consultant wspiera działy Healthcare & Education oraz FMCG & Trade. Sudnik jest absolwentką specjalności PR i marketing medialny na Uniwersytecie Warszawkskim, a studia magisterskie kończy na kierunku zarządzanie reklamą i mediami. Zdobywała doświadczenie w moskiewskiej agencji Olgi Karaulov oraz krakowskiej spółce Mirey Robotics.
Maria Sudnik
Współpracę z firmą rozpoczął też Tomasz Kopeć, operator filmowy i montażysta, którego zadaniem jest realizacja materiały wideo na potrzeby mediów społecznościowych oraz klipów promocyjnych i edukacyjnych dla klientów agencji. (mb)