O tym, w jaki sposób promuje się stolica, pisze Robert Biskupski na łamach dziennika Polska. Z zapowiedzi stołecznych urzędników odpowiedzialnych za promocję miasta wynika, że jesienią rusza wiele nowych projektów reklamujących miasto oraz jego dzielnice.
Warszawski magistrat planuje emisję kilku folderów promocyjnych; jeden z nich będzie zachęcać dzieci do obejrzenia najciekawszych zakątków miasta, inny wydany zostanie z okazji 30-lecia wyboru Jana Pawła II. Niebawem ruszyć ma także intensywna promocja prawobrzeżnej Pragi, która ma stać się tym, czym żydowski Kazimierz dla Krakowa, przekonuje szefowa działu promocji warszawskiego magistratu Barbara Tekieli.
Zdaniem Agnieszki Dziedzic z agencji Hill&Knowlton, budowanie wizerunku miasta to nie tylko reklamy. Jednym z PR-owskich sposobów promocji Warszawy, który sugeruje magistratowi ekspertka jest zaproszenie zagranicznych dziennikarzy na wycieczkę po mieście. (ał)