piątek, 3 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościNowe szaty Weber Shandwick

Nowe szaty Weber Shandwick

Agencja Weber Shandwick przeprowadza międzynarodowy rebranding. Zmiany nie ominą także warszawskiego biura sieci.

Weber Shandwick otrzymał nowy czarno-biały logotyp, któremu towarzyszy hasło „engaging, always.”. Dotychczas sieć reklamowała się sloganem „Advocacy starts here”.

Jak tłumaczy partner zarządzający agencji Waldemar Leszczyński, rebranding związany jest z chęcią pokazania, że Weber Shadnwick zmienia się wraz ze zmieniającymi się wymaganiami rynku i wzrastającą rolą mediów społecznościowych. Stąd hasło „engaging, always.” – bo media społecznościowe są aktywne przez cały czas.

Leszczyński całkowicie odrzuca stwierdzenie, jakoby zmiany w agencji Weber Shandwick miały związek z rebrandingiem agencji H+K Strategies (znanej wcześniej jako Hill&Knowlton).

Zmianie ulegnie także strona internetowa polskiego oddziału agencji. Obecna od blisko dwóch miesięcy zapowiada nową wersję. Ta ma się pojawić pod koniec czerwca. (ks)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj