Nowe technologie oraz media społecznościowe będą miały największy wpływ na powodzenie firmy – czytamy w Rzeczpospolitej. Już 68 proc. dobrze prosperujących firm zintegrowało swój biznes z nowymi technologiami.
Z badania IBM CEO Study, przeprowadzonego wśród 1700 menadżerów z 64 państw, wynika, że za najważniejsze czynniki wpływające na przedsiębiorstwo należy uznać nowe technologie. „Niektórzy trochę się ich boją – głównie tego, by nie przeoczyć jakiejś przełomowej innowacji, która wywróci do góry nogami branżę, ale większość widzi w nich szansę” – czytamy w Rzeczpospolitej. Nowe technologie mają służyć do budowy indywidualnych kontaktów z klientami, przetworzenia dostępnych danych o klientach oraz ułatwia bezpośrednią łączność z odbiorcami (obecnie korzysta z tego 16 proc. przedsiębiorstw). Jednak 57 proc. szefów szacuje, że za pięć lat stanie się to podstawową formą kontaktu z klientem. (kg)