Agencja TBWA powiększa zespoły działów kreacji, client service, social media i digital.
Do zespołu social media dołączyły Urszula Hryniewicz oraz Anna Pietrzkowicz. Pierwsza z nich realizuje w TBWA kampanie w mediach społecznościowych dla klienta z branży spożywczej. Doświadczenie zdobywała, zajmując się moderacją i tworzeniem contentu. Druga - zajmuje się obsługą fanpage’y, tworzeniem treści, moderacją i animacją społeczności.
Dział digital wzmocniła Paulina Zalewska, która objęła stanowisko Junior Account Executive. W TBWA najpierw obsługiwała klienta z branży spożywczej, obecnie zajmuje się marką związaną z bankowością.
Do działu kreacji dołączył z kolei Adam Tokarski na stanowisku copywritera. Doświadczenie copywriterskie zbierał, pracując dla marek z branży FMCG, kosmetycznej, motoryzacyjnej. Realizował też projekty dla międzynarodowego operatora sieci komórkowej.
Magdalena Lewandowska objęła funkcję Account Executive’a w dziale client service. Współpracuje m.in. z markami z branży motoryzacyjnej i kosmetycznej.
(mp)