Wydawnictwo Zwierciadło zatrudniło dwóch nowych specjalistów ds. PR. Do zespołu dołączyła Dorota Rożek (specjalista ds. promocji książek i multimediów) oraz Justyna Ogłozińska (starszy specjalista ds. promocji i PR).
Justyna Ogłozińska zajmie się wsparciem promocyjnym i PR-owym miesięcznika SENS. W swojej karierze zawodowej pracowała m.in. jako senior brand manager miesięcznika Claudia, Moje Gotowanie i kwartalnika Rodzice. W latach (2005-2008) związana była z dwutygodnikiem Party. Życie gwiazd, miesięcznikiem Twój Styl oraz Hot Moda&Shopping, gdzie odpowiadała za współtworzenie i realizację strategii marketingowej pism.
Dorota Rożek, zastępując na tym stanowisku Małgorzatę Sucharską, będzie wspierać promocyjnie i PR-owo wydawnictwo książkowe oraz projekty i serwisy multimedialne Wydawnictwa Zwierciadło.
Rożek pracowała m.in. jako dyrektor ds. marketingu w wydawnictwie Muza Szkolna, w Oficynie Wydawniczo-Poligraficznej Adam oraz w MAC Edukacja. W latach 2007-2013 kierowała kolejno pracą Działów: marketingu oraz sprzedaży i marketingu bezpośredniego w Wydawnictwie Lekarskim PZWL, współtworząc m. in. jego serwisy internetowe. (kg)