Kamila Gasiuk-Pihowicz została rzecznikiem prasowym stowarzyszenia Nowoczesna. Ugrupowanie Ryszarda Petru zmienia także nazwę i logo.
Pod nową identyfikacją wizualną stowarzyszenie wystartuje w jesiennych wyborach. Identyfikację wizualną zaprojektował David Racchi, Design Director z agencji Walk Design. Jak informuje Szymon Walkiewicz, dyrektor ds. marketingu Nowoczesnej, kwadratowa kropka przed nazwą Nowoczesna ma nawiązywać do karteczek, „na których przez ostatnie miesiące ludzie pisali swoje opinie i postulaty”.
Ugrupowanie ma także rzecznika prasowego. Funkcję tę pełni Kamila Gasiuk-Pihowicz, która do tej pory pracowała m.in. biurze Rzecznika Praw Obywatelskich i była koordynatorem mazowieckiego Stowarzyszenia Nowoczesna. Z wykształcenia jest prawniczką i ekonomistką. Ukończyła Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego i Szkołę Główną Handlową w Warszawie. (mw)