Wszystkim PR-owcom w Nowym Roku życzę życzliwości, zarówno ze strony dziennikarzy, jak i klientów. Jeżeli to zbyt wiele, to przynajmniej ze strony innych PR-owców, gdyż w branży PR z tym ostatnio było krucho. Życzę nam wszystkim radości z rezultatów przeprowadzonych kampanii public relations oraz dużo cierpliwości i spokoju ducha. W końcu życzę Wam i sobie, by Prezes każdej firmy w Polsce pomyślał w 2014 roku o reputacji i dostrzegł bezpośredni związek wizerunku firmy i jej wyników finansowych. Ucieszyłbym się, gdyby w naszym kraju taka korelacja była częściej spotykana.
Udanego Roku 2014!
Sebastian Hejnowski
CEO MSLGROUP
Wszystkim naszym specjalistom od public relations chciałbym życzyć, by w Nowym Roku mieli więcej pracy sprawiającej im także radość wpływania na lepszy społeczny wizerunek swojego zawodu. Życzę przeto, by mieli mniej klientów „wodzących ich na pokuszenie”. Życzę również tęsknoty za wartościami bardziej duchowymi niż materialnymi i tęsknoty za wspólnotą ludzi uprawiających ten sam zawód – nie bójmy się przyjaźni. W międzyczasie pomyślmy – choćby przez chwilę – czym dla mnie jest Święto Bożego Narodzenia.
Jerzy Olędzki
Uniwersytet Warszawski
Z okazji zbliżających się świątecznych dni chciałabym życzyć PR-owcom wesołej, rodzinnej atmosfery, zauważenia drobiazgów, które w codziennej gonitwie potrafimy pomijać – zapachu pierniczków, realnych kontaktów, rozmów na tematy mniej i bardziej poważne, niekoniecznie związanych z otaczającą nas zawodową rzeczywistością. Życzę radości, którą mają w sobie dzieci – szczerej i nieskrępowanej, relaksu i magii, która sprawi, że trzy dni świętowania nie będą kojarzone jedynie z przejedzeniem.
W Nowym Roku życzę PR-owcom pracy – pełnej wyzwań, inspirującej, satysfakcjonującej, wartościowej, z prostymi wyborami w zakresie etyki zawodowej. Życzę też, aby praca ta wykonywana była w sposób potrafiący budować profesję jako rzetelną, wiarygodną i opartą na wartościach.
Monika Kaczmarek-Śliwińska
Politechnika Koszalińska
Czas Świąt Bożego Narodzenia, to dobry moment, aby na chwilę przystanąć, odpocząć od ciągłego kreatywnego myślenia. Zasiąść z rodziną do wigilijnego stołu i spędzić te chwile najbardziej rodzinnie jak to tylko możliwe.
W nadchodzącym roku życzyłabym sobie i wszystkim PR-owcom, nowych wyzwań, ciekawych projektów, wielkich budżetów, a przy tym wszystkim jasności umysłu, odporności i poczucia, że to co robimy ma sens i większe przesłanie.
Monika Dziekan
Kierownik ds. PR Teatru Kamienica