LinkedIn wprowadza nowe rozwiązania, które mogą pomóc zwiększyć zaangażowanie odbiorcom oraz zapewnić dokładniejsze dane analityczne – opisuje socialmediatoday.com. Jak czytamy, pojawi się opcja wyświetlenia linku pod nazwą profilu. Serwis doda też nowe narzędzia analityczne dla postów grupowych, funkcję przycinania wideo na urządzeniach mobilnych oraz nowy sposób eksponowania newsletterów.
Użytkownicy LinkedIna zyskają możliwość dodania linku do wybranej strony, który będzie wyświetlany pod nazwą użytkownika i opisem. Można będzie także dodać własny opis do tego łącza, który ma zachęcić odbiorców do kliknięć. Jak ocenia źródło, będzie to bardzo przydatny element dla większości użytkowników i warto zastanowić się, jak użyć linku, by ulepszyć swoją obecność na LinkedInie.
Ponadto LinkedIn udostępni nowe dane analityczne dla postów w grupach, co umożliwi zapoznanie się z informacjami o zaangażowaniu. Żeby zyskać dostęp do statystyk postów grupowych, trzeba postąpić tak jak w przypadku każdego innego posta – kliknąć „wyświetl statystyki” pod treścią w grupie.
LinkedIn dodał też możliwość przycinania wideo w aplikacji mobilnej – dowiadujemy się. Jak zauważa źródło, podobne rozwiązania są już dostępne w innych aplikacjach.
Co więcej, LinkedIn pomoże promować newslettery i zdobywać subskrybentów. Użytkownicy będą mogli udostępniać linki do biuletynów w sekcji „polecane” swojego profilu, w której znajdzie się przycisk „subskrybuj” – czytamy. Źródło przypomina, że LinkedIn niedawno dodał opcję biuletynu w trybie twórcy dla osób fizycznych oraz dla stron firmowych, by zapewnić nowe sposoby bezpośredniego kontaktu z odbiorcami. (mb)