W styczniu do zespołu Solski Burson-Marsteller dołączył Przemysław Wardęga. Objął stanowisko account managera w zespole doradzającym Ministerstwu Skarbu Państwa w zakresie promocji Planu Prywatyzacji na lata 2008-2011.
Działania te, rozpisane na 12 miesięcy, są prowadzone od grudnia 2009 wspólnie z agencją Smithfield Consultants z Londynu w wyniku wygranego przetargu publicznego. Obejmują one doradztwo co do treści, form i metod komunikacji ze środowiskiem inwestorskim, komunikacji kryzysowej, ponadto pomoc w przygotowaniu materiałów informacyjnych i aktualizowaniu serwisu internetowego Ministerstwa, opracowania i aktualizacji profili prywatyzowanych firm, organizowania spotkań z inwestorami w Polsce i zagranicą, a także szkoleń w zakresie relacji inwestorskich.
Przed rozpoczęciem pracy w Solski Burson-Marsteller, Wardęga pracował przez 2,5 roku w agencji NBS Public Relations, gdzie uczestniczył w pracach konsorcjów przy kilkunastu ofertach publicznych. Wcześniej pracował w dziale marketingu hotelu Le Regina.
Ukończył Wydział Menedżerski Wyższej Szkoły Menedżerskiej w Warszawie, jest także absolwentem London School of Public Relations. (kk)