Obowiązki communication managera w Volvo Auto Polska od kwietnia pełni Anna Grzelewska, która poza strategią komunikacji, będzie prowadziła dział marketingu dilerskiego i internetowego firmy.
Anna Grzelewska jest absolwentką Hogeschool Brabant w Bredzie (Holandia), gdzie studiowała zarządzanie i marketing. Swoją karierę zaczynała w 1999 roku w branży FMCG, zarządzając znanymi markami takich firm jak: Henkel, J&J, Kimberly Clark. Następnie w latach 2006-2010 była odpowiedzialna za wprowadzanie nowych produktów i marek w branży alkoholowej w firmie Carlsberg. Przez ostatnie lata w firmie Sony zarządzała grupą produktów audio-video oraz kategorią telewizorów Bravia w Polsce i w krajach Bałtyckich.
Stanowisko communication managera w Volvo było nieobsadzone przez kilka miesięcy. Wcześniej pełnił je Łukasz Wójcik. Niezmiennie PR managerem firmy jest Stanisław Dojs. (es)