Polski Związek Piłki Nożnej przeszedł reorganizację. W jej wyniku, jako jeden z pięciu nowych działów, powstał Departament Spraw Zagranicznych, Marketingu i PR. Na czele nowej jednostki stanął były dyrektor Departamentu Sponsoringu Grupy TP Piotr Gołos.
Nowy dyrektor odpowiedzialny będzie m.in. za przygotowanie i wdrożenie nowej strategii komunikacji, politykę PZPN w zakresie problematyki zagranicznej oraz konsolidację działań z obszaru marketingu i PR. Rzeczniczką PZPN pozostaje Agnieszka Olejkowska.
Piotr Gołos od ponad 15 lat związany jest z branżą mediów i telekomunikacji. Ostatnio, jako dyrektor Departamentu Sponsoringu Grupy TP, tworzył strategię sponsoringową dla marki Orange, opartą na sporcie, muzyce i filmie, realizując takie projekty, jak: m.in. Orange Ekstraklasa, sponsoring piłkarskiej reprezentacji narodowej, turniej tenisowy Orange Prokom Open czy Orange Warsaw Festival. Wcześniej odpowiedzialny był za wprowadzenie na rynek pierwszego polskiego kanału sportowego – Wizja Sport. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał w Go&Goal Advertising Zbigniew Boniek Group, Wizji TV, Canal+, PTK Centertel i Telekomunikacji Polskiej. Z wykształcenia socjolog. (bs)