Pion marketingu i komunikacji korporacyjnej w BNP Paribas Banku ma od teraz nowego kierownika. Katarzyna Wojniak jako p.o. dyrektora będzie nadzorowała działania komunikacyjne już pod nową marką BNP Paribas.
Wojniak zastąpiła Monikę Brudło, która po 5 latach pracy na rzecz banku opuściła jego struktury. Nowa dyrektor nadzoruje prace departamentu komunikacji marketingowej linii biznesowych oraz departamentu wsparcia marki, w tym zespołu public relations.
Swoją karierę zawodową rozpoczynała w Ernst&Young. Później pracowała w BIG Banku Gdańskim, a następnie przez wiele lat kierowała marketingiem w Fortis Banku Polska. Wraz z rozwojem Fortis Banku Polska stworzyła od podstaw departament promocji i komunikacji marketingowej bankowości detalicznej. W trakcie integracji Fortis Banku z Dominet Bankiem objęła nowo utworzone stanowisko szefa komunikacji marketingowej dla wszystkich linii biznesowych banku.
Przygotowywała wówczas strategię marketingową dla połączonych banków, a następnie wprowadzała na rynek nową markę BNP Paribas Fortis, którą bank posługiwał się od 2009 r. (es)