Milena Niedziela została Dyrektorem Zarządzającym agencji Advanced PR. Jest odpowiedzialna za całokształt funkcjonowania agencji oraz nadaje kierunek opracowywanym strategiom komunikacji dla nowych i potencjalnych klientów.
Niedziela dołączyła do zespołu Advanced Public Relations w marcu 2005 roku. Odpowiadała za działania dla Alima-Gerber, Kimberly Clark, Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce – IAA (kampanie społeczne „Pij mleko! Będziesz wielki.” oraz „Postaw na swoim! – przedsiębiorczość”). Opracowywała także strategie i programy PR dla potencjalnych i nowych klientów agencji.
Wcześniej, przez 7 lat, związana była z sieciowymi agencjami reklamowymi, w których pracowała dla m.in.: Colgate Palmolive, Beiersdorf-Lechia i KRKA. W 2004 roku dołączyła do zespołu agencji PR Feedback/Hill&Knowlton, gdzie zajmowała stanowisko Business Development Managera.