VIS Media, zajmująca się dotychczas content marketingiem, od lipca organizuje również eventy i realizuje zadania PR-owe. Nowym działem pokieruje Katarzyna Klonek. Dyrektorem wydawniczym spółki został Tomasz Illg.
Klonek wcześniej pełniła w firmie funkcję koordynatora projektów wydawniczych. Z gliwicką spółką związana jest od dwóch lat. „Zauważyliśmy, że nasi klienci coraz częściej interesują się niestandardowymi działaniami, które mają zwrócić uwagę ich odbiorców. Dotychczas dla naszych klientów realizowaliśmy długofalowe wsparcie, związane z kreowaniem wizerunku, polityką medialną i budowaniem lojalności grup odbiorczych. Były to działania towarzyszące wydawnictwom i filmom realizowanych przez naszą agencję. Mamy mnóstwo pomysłów i doświadczenie z poprzednich realizacji, utworzenie działu eventów i PR było więc naturalnym krokiem na drodze rozwoju naszej firmy. Oznacza to dla nas większe skupienie się na tego rodzaju usługach i oferowanie ich nowym klientom” – zdradza PRoto.pl.
Jako kierownik działu eventów i PR, Klonek odpowiada za wsparcie klientów VIS Media w zakresie organizacji eventów, natomiast działaniami PR wewnątrz działu zajmie się wiceprezes spółki Ewa Stępniewicz, która ma 17-letnie doświadczenie dziennikarskie (od początku kariery związana z TVP; jest także rzecznikiem prasowym Fundacji Młodzi Twórcy). (es)