Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Nowy dział w Monday group pod kierownictwem Dagmary Marszyckiej. wraz z początkiem października 2024 roku agencja komunikacyjna monday group poinformowała o utworzeniu nowego działu w firmie, który specjalizuje się w obsłudze marek konsumenckich. na czele zespołu consumer stanęła dagmara marszycka. w roli head of consumer marszycka odpowiada za tworzenie zintegrowanych strategii komunikacji, koordynację pracy oraz rozwój działu, a także działania new business. nowo utworzony dział consumer odpowiada za budowanie i wzmacnianie wizerunku marek znajdujących się wśród klientów agencji poprzez kampanie komunikacyjne, działania promocyjne oraz współpracę z mediami i influencerami. zespół koncentruje się na opracowywaniu i realizacji strategii komunikacji dla klientów z sektorów takich jak fmcg, instytucje kultury, e-commerce czy ngos. jak informuje agencja, „nowy dział jest odpowiedzią na częste zapytania stałych i potencjalnych klientów o obsługę projektów stricte konsumenckich oraz potrzebę zrównoważenia naszej oferty, w której dotychczas komunikacja b2b, korporacyjna oraz obsługa firm technologicznych była bardzo silna” – przekazał adam kozłowski, vp digital, creative & strategy director w monday group. marszycka to ekspertka z wieloletnim doświadczeniem w branży pr i marketingu. specjalizuje się w tworzeniu zintegrowanych kampanii komunikacyjnych łączących tradycyjne działania pr z nowoczesnymi narzędziami cyfrowymi oraz współpracą z influencerami. do tej pory pracowała jako head of google team w monady group. przez ostatnie dziewięć lat – w tym sześć w monday group – pełniła funkcję szefowej zespołu i biura prasowego w oddziałach google polska, youtube i google for startups. marszycka ma też ponad 14-letnie doświadczenie we współpracy z markami z branży fmcg, technologii i motoryzacji. do tej pory pracowała m.in. dla takich firm jak 3m, volvo, unilever, grupa energa, orange czy peugeot. ukończyła dziennikarstwo i komunikację społeczną na uniwersytecie warszawskim oraz nauki o komunikacji na università degli studi di perugia we włoszech. (kn).
Wraz z początkiem października 2024 roku agencja komunikacyjna Monday group poinformowała o utworzeniu nowego działu w firmie, który specjalizuje się w obsłudze marek konsumenckich. Na czele zespołu Consumer stanęła Dagmara Marszycka.
W roli Head of Consumer Marszycka odpowiada za tworzenie zintegrowanych strategii komunikacji, koordynację pracy oraz rozwój działu, a także działania new business.
Nowo utworzony dział Consumer odpowiada za budowanie i wzmacnianie wizerunku marek znajdujących się wśród klientów agencji poprzez kampanie komunikacyjne, działania promocyjne oraz współpracę z mediami i influencerami. Zespół koncentruje się na opracowywaniu i realizacji strategii komunikacji dla klientów z sektorów takich jak FMCG, instytucje kultury, e-commerce czy NGOs.
Jak informuje agencja, „nowy dział jest odpowiedzią na częste zapytania stałych i potencjalnych klientów o obsługę projektów stricte konsumenckich oraz potrzebę zrównoważenia naszej oferty, w której dotychczas komunikacja B2B, korporacyjna oraz obsługa firm technologicznych była bardzo silna” – przekazał Adam Kozłowski, VP Digital, Creative & Strategy Director w Monday group.
Marszycka to ekspertka z wieloletnim doświadczeniem w branży PR i marketingu. Specjalizuje się w tworzeniu zintegrowanych kampanii komunikacyjnych łączących tradycyjne działania PR z nowoczesnymi narzędziami cyfrowymi oraz współpracą z influencerami. Do tej pory pracowała jako Head of Google Team w Monady group. Przez ostatnie dziewięć lat – w tym sześć w Monday group – pełniła funkcję szefowej zespołu i biura prasowego w oddziałach Google Polska, YouTube i Google for Startups. Marszycka ma też ponad 14-letnie doświadczenie we współpracy z markami z branży FMCG, technologii i motoryzacji. Do tej pory pracowała m.in. dla takich firm jak 3M, Volvo, Unilever, Grupa Energa, Orange czy Peugeot.
Ukończyła dziennikarstwo i komunikację społeczną na Uniwersytecie Warszawskim oraz nauki o komunikacji na Università degli Studi di Perugia we Włoszech. (kn)