Konsultanci agencji WYG International zajmą się wizerunkiem Noworudzkiego Parku Przemysłowego. Kampania promocyjna ma na celu zainteresowanie ofertą Parku inwestorów z kraju i zagranicy. Noworudzki Park Przemysłowy ma zaistnieć w świadomości potencjalnych klientów jako marka wyróżniająca się spośród podobnych organizacji w Polsce.
Projekt promocji Parku realizowany jest na zlecenie Agencji Rozwoju Regionalnego w Nowej Rudzie. Zajmuje się nim bezpośrednio Honorata Ulanecka, kierownik projektów public relations. Działania mają być prowadzone do czerwca 2008; agencja została wybrana w drodze przetargu
Noworudzki Park Przemysłowy powstał w 2003 roku na terenach byłej Kopalni Węgla Kamiennego w Nowej Rudzie. Zakłada udostępnianie powierzchni produkcyjno-inwestycyjnych, magazynowych i administracyjnych, pozwalających inwestującym przedsiębiorcom na prowadzenie działalności gospodarczej i tworzenie nowych miejsc pracy na obszarze Parku. (kk)