Firma Zasada Rowery wprowadziła zmiany wizerunkowe swojej największej marki – rowerów Maxim. Utrzymane w biało-czarnej kolorystyce logo Maxima stało się bardziej nowoczesne. Linia Maxim została usystematyzowana i podzielona na sześć submarek. Ma to ułatwić klientom wybór i zapoznanie z ofertą. Hasło przewodnie nowej kampanii komunikacyjnej to „solidne trendy”. Celem akcji jest zaprezentowanie rowerów w taki sposób, aby wyeksponować solidne wykonanie i innowacyjny design. „W naszej branży potrzebujemy silnych argumentów, by wyróżnić się na tle konkurencji. Dlatego zdecydowaliśmy się na pomoc profesjonalnych doradców, którzy potrafili wyeksponować zalety naszych produktów i nadać im spójny charakter” – powiedział prezes Jan Zasada. Całość działań wizerunkowych i komunikacyjnych przeprowadziła fullserwisowa agencja AHA, będąca częścią grupy komunikacyjnej o tej samej nazwie.