Marka odzieżowa Pan tu nie stał wprowadziła do sprzedaży koszulkę z napisem „Dziewucha”. Zyski ze sprzedaży T-shirtów mają wesprzeć grupę „Dziewuchy Dziewuchom”, która angażuje się w walkę o prawa kobiet w Polsce.
O nowym projekcie marka poinformowała we wpisie na Facebooku. We wpisie znalazło się zdjęcie czarnej koszulki z napisem „Dziewucha” i opis, w którym marka deklaruje, że zyski ze sprzedaży zostaną przekazane na zbiórkę na rzecz grupy Dziewuchy Dziewuchom. „To nasza osobista decyzja. Mnie osobiście ruch feministyczny, ruch kobiet jest bardzo bliski i chcieliśmy dołożyć cegiełkę na rzecz działań Dziewuch” – mówi dla PRoto.pl o projekcie Justyna Burzyńska-Lebiedowicz, współwłaścicielka firmy.
Źródło: facebook.com/PanTuNieStal
Na post zareagowało 2,4 tys. osób, został udostępniony przeszło 120 razy i pojawiło się pod nim ponad 150 komentarzy.
Publikacja wywołała skrajne reakcje. Wielu komentujących chwali działanie marki.
Źródło: facebook.com/PanTuNieStal
Część jednak deklaruje, że nie będzie już kupować ubrań tej firmy.
Źródło: facebook.com/PanTuNieStal
(mb)