Na rynku pojawiła się uaktualniona wersja specjalistycznego angielskiego słownika marketingowego diki.pl firmy LangMedia. Liczba haseł została zwiększona z 2600 do 3480.
Nowa wersja powstała w wyniku dodania nowych haseł z zakresu marketingu tradycyjnego i online oraz aktualizacji tych już występujących – dokonano weryfikacji merytorycznej i językowej. Publikacja została rozszerzona także o przykładowe zdania (oparte na zachodnich artykułach branżowych) przedstawiające zastosowanie danego słowa.
„Wierzymy, że znacząco ulepszona wersja słownika marketingowego diki.pl będzie dużą pomocą dla wszystkich pracujących w branży reklamy, marketingu i mediów (…). Nasz słownik, podobnie jak marketing, rozwija się dynamicznie, dzięki czemu zainteresowani znajdują prawdziwy, żywy i używany dzisiaj na świecie język branży” – zaznacza Michał Lach, inwestor, wcześniej m.in. założyciel K2 Internet .
Słownik marketingowy diki.pl stanowi część słownika polsko – angielskiego i angielsko – polskiego, na który składają się również słownik ogólny i słowniki specjalistyczne z dziedzin takich jak: medycyna, prawo, poligrafia, dziennikarstwo, działalność wydawnicza, finanse, handel czy kinematografia.
Multimedialny słownik angielski Diki.pl zawiera ponad 2 878 326 przykładów użycia słów. Znajdziemy w nim nagrania wymowy poszczególnych wyrazów i fraz wykonane przez brytyjskich i amerykańskich lektorów, a także tysiące kolorowych zdjęć, ułatwiających szybkie i trwałe poznawanie rzeczowników.
Diki.pl to również jedyny w Polsce dostępny on-line słownik kolokacji. Co więcej, po zalogowaniu się na bezpłatne konto nie będą wyświetlane reklamy. Słownik połączony jest także z platformą do nauki języka on-line eTutor.
Obecnie to największy słownik internetowy, miesięcznie korzysta z niego nawet 10 mln unikalnych użytkowników.
(ak)