Do zespołu agencji Solski Burson-Marsteller dołączyło dwoje nowych konsultantów: digital strategist i client executive.
Na stanowisku digital strategist został zatrudniony Adam Kaliszewski, który odpowiada za analizę i tworzenie strategii komunikacji w nowych mediach dla obecnych i nowych klientów agencji. Wcześniej pracował w serwisie zakupów grupowych MyDeal.pl, gdzie kierował działem operacyjnym i IT. W swojej karierze odpowiadał też za komunikację zewnętrzną Związku Pracodawców Innowacyjnych Firm Farmaceutycznych Infarma. Doświadczenia komunikacyjne zdobywał w agencjach PR Eskadra Publica, OnBoard, Neuron i Codex Media, pracując dla klientów m.in. z sektorów: IT, finansowego, motoryzacyjnego, healthcare i NGO.
Ponadto do zespołu healthcare practice dołączył nowy client executive, Wojciech Sobczak-Wojeński. Poprzednio pracował w agencji Primum Public Relations, realizując działania komunikacyjne dla takich firm, jak Roche (projekty onkologiczne), Novartis (szczepienia przeciw meningokokom), Servier (Akcja „Servier dla Serca”). Współpracował także z organizacjami pacjenckimi (Rak’n’Roll. Wygraj Życie!, POL-ILKO) oraz z Komisją Europejską (ogólnoeuropejski projekt Ex-Smokers). Z kolei w agencji Martis Consulting uczestniczył w działaniach komunikacyjnych dla spółek giełdowych, m.in. J.W. Construction Holding, Grupa Boryszew i Grupa Impexmetal.
W sierpniu informowaliśmy także o Iwonie Nawrockiej, która jako senior associate w zespole brand and digital koordynuje działania komunikacyjne dla takich klientów jak Grycan – Lody od Pokoleń i Pizza Hut. (es)