Zofia Bugajna wzmocniła zespół komunikacji Studia Architektury Marki Perspektywa. Do jej zadań należeć będzie obsługa kluczowych klientów firmy oraz pozyskiwanie nowych firm do obsługi PR-owskiej. Bezpośrednim przełożonym Bugajnej jest Janusz Berger – członek zarządu odpowiedzialny m.in. za rozwój działań PR-owskich.
Zofia Bugajna specjalizuje się w zarządzaniu markami premium i komunikacji korporacyjnej. Dotychczas pracowała jako senior account manager w agencji Edelman Polska. Do jej obowiązków należało tworzenie strategii komunikacyjnych oraz nadzór nad ich wykonaniem. Bugajna była liderem zespołu realizującego projekty dla marek Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero oraz Coca-Cola Regular (Coke Live Music Festival 2007 i Coke Live Fresh Noise 2008); dla firmy Coca-Cola Poland Services realizowała także wybrane projekty z zakresu PR-u korporacyjnego. W Edelmanie Bugajna pracowała także dla takich klientów, jak: Philips, Heinz, Fujifilm, Echo Investment, DuPont oraz była doradcą ds. komunikacji zarządu Publishing&Design Group, wydawcy FUTU Magazine.
Doświadczenie zawodowe Bugajna zdobywała również w Euro RSCG Sensors, gdzie przez dwa lata odpowiadała za komunikację korporacyjną oraz brand PR firmy Volvo Auto Polska. Jako konsultant uczestniczyła w projektach agencji realizowanych dla PZU SA, Krajowej Rady Ruchu Drogowego oraz w kampanii społecznej „Włącz światła”.
Pierwsze kroki w branży stawiała w 180° PR, agencji należącej do grupy Leo Burnett. Wcześniej, przez ponad trzy lata związana była z poznańskimi redakcjami Radia Merkury oraz TVP3, gdzie pracowała jako dziennikarka. (kk)