piątek, 10 stycznia, 2025

O 180°?

Agencja 180° Public Relations zmieniła strukturę. Utworzono nowe stanowisko: executive PR director, które objął Bartosz Cholawo.
Wcześniej był on związany m.in. z McCann Worldgroup oraz British American Tobacco. Będzie odpowiadał za projekty new business oraz nadzór i prowadzenie prac dla kluczowych klientów (m.in. Lockheed Martin), a także koordynował działania komunikacyjne grupy Leo Burnett.
Jednocześnie, do zespołu agencji na stanowiska PR managerów dołączyły ostatnio Natalia Bączyk, wcześniej zajmująca się PR agencji V&P i jej klientów, oraz Ewa Papiz, pracująca poprzednio na stanowisku PR managera m.in. w GfK Polonia.
Bączyk podjęła obowiązki związane z nadzorem i obsługą projektów dla Diageo (marka Smirnoff), jakie realizuje w zespole z PR managerem, Edytą Pomirską, która dołączyła do agencji w czerwcu br (wcześniej pracowała w agencjach Open Point i Publink). Papiz, wraz z junior PR managerem, Urszulą Kwaśną, która także wzmocniła w czerwcu zespół agencji, prowadzi długoterminowe projekty dla firmy AMBRA oraz działania PR dla kolejnej marki z portfolio Diageo – Baileys.
Agencja 180° Public Relations powstała w 1999 roku w ramach Grupy Leo Burnett Warszawa. Od 2001 roku jest partnerem międzynarodowej sieci MS&L. Obecnie zespół 180°PR liczy 10 osób. (kk)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj