„Nadzieja to nie strategia” – czytamy w serwisie krusecontrolinc.com. Publikowane przez nas materiały, aby stały się popularne, muszą zawierać chwytliwe historie. A ich opowiadanie nie jest wcale łatwym zadaniem.
„Twoja marka to już nie to, co opowiadasz swoim klientom. Jest tym, co twoi klienci o niej mówią” – pisze autorka artykułu. Dlatego bardziej opłaca się zbierać historie swoich klientów, aby wykorzystać je do opisania swojego biznesu. Po drugie: niezależnie od tego, co sprzedajemy, należy zwiększyć rozpoznawalność swojego produktu, sprawić, aby został polubiony i na koniec wzbudzić zaufanie. Aby zainicjować ten proces, trzeba zaznajomić z produktem swoich potencjalnych klientów i pokazać im, co zyskają, nabywając go.
Aby przekonywająco opowiadać historie, należy je lubić. Dlatego nie warto sięgać po takie, które nam się nie podobają. Wreszcie w trakcie ich opowiadania trzeba pamiętać o umiejętnym podzieleniu na wstęp, rozwinięcie i zakończenie, aby przez cały czas wzbudzać ciekawość odbiorców. (ks)