W Gazecie Wyborczej Łódź ukazał się wywiad z szefową biura promocji łódzkiego magistratu Dominiką Ostrowską-Augustyniak na temat prac nad nową strategią promocji miasta. Ostrowska-Augustyniak stwierdza, że wydatki na promocję Łodzi będą mniejsze, ponieważ dochody miasta maleją. Władze miasta chcą skoncentrować się wobec tego na wartościowych wydarzeniach o dużej sile marketingowej.
O tym, które imprezy będą wspierane z budżetu miasta władze zdecydują po wynikach badań przeprowadzonych przez zewnętrzną firmę. „Będziemy musieli ograniczyć wsparcie do kilkunastu imprez, a reszta będzie musiała radzić sobie sama” – zaznacza Ostrowska-Augustyniak. Dodaje również, że miasto prowadzi przetargi – jeden na promocję, a drugi na opracowanie strategii do walki o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury. Do pierwszego zgłosiło się siedmiu oferentów, z których dwóch odpadło ze względów formalnych, a do drugiego zgłosili się trzej kandydaci: Partner of Promotion z Polymus, Euro RSCG Sensors z Euro RSCG 4D i Łódź Art Center. (mk)