sobota, 25 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościO porażce Wrocławia raz jeszcze

O porażce Wrocławia raz jeszcze

W najnowszym Pulsie Biznesu ukazał się artykuł Marka Kłoczko, sekretarza Krajowej Izby Gospodarczej, analizujący kampanię promocyjną Wrocławia i przyczyny porażki Polski w staraniach o EXPO 2012. Autor za główne przyczyny porażki uznaje: brak nowoczesnego systemu promocji, dwa lata chaotycznych rządów PiS-u, zniszczenie dorobku Polskiej Organizacji Turystycznej oraz przerwanie kontaktu instytucji rządowych ze sferą samorządową.

Autor dodaje, że fatalne w skutkach było zaprzepaszczenie dorobku partnerstwa publiczno-prywatnego, a w szczególności programu promocji wizerunku Polski autorstwa Olinsa. Kłoczko dodaje również, że nasz kraj nie potrafi eksponować istotnych wydarzeń kulturalnych, które świetnie nadawałyby się do jego promocji. (mk)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj