niedziela, 27 października, 2024
Strona głównaAktualnościOcena kampanii wyborczej

Ocena kampanii wyborczej

„Słyszę wokół narzekania na kampanię wyborczą – a to, że za ostra, że nijaka, a to znowu, że płytka, że zbyt serio… – bez żartów, była całkiem niezła” – komentuje na łamach Gazety Prawnej Wojciech Szeląg, dziennikarz Polsatu. Autor tekstu pozytywnie ocenia właśnie zakończoną kampanię wyborczą. Podkreśla, że przyniosła ona dużą zmianę: politycy zaczęli rozmawiać o polityce i ekonomii zamiast spierać się na temat historii.
Wzrosła również jakość kampanii: „Spece od PR wyprodukowali w większości naprawdę profesjonalne plakaty i spoty, dziennikarze sprawdzali propozycje kandydatów, dość skutecznie tropiąc i piętnując zawarte w nich półprawdy czy oczywiste bzdury”- ocenia Szeląg. Winą za małą frekwencję wyborczą obarcza samych polityków, którzy są, jego zdaniem, odpowiedzialni za negatywny wizerunek polityki wśród obywateli.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj