czwartek, 2 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościOd tożsamości do wizerunku

Od tożsamości do wizerunku

Co to jest tożsamość firmy, jak ją tworzyć i jaki ma związek z wizerunkiem? – na te pytania odpowiada obszerna publikacja zamieszczona w magazynie Marketing w Praktyce. Zaprezentowane są w niej zarówno metody kreacji i rozwoju tożsamości firm, jak i czynniki skłaniające do zarządzania tożsamością. Do najczęstszych należą: brak lojalności klientów lub zmniejszenie udziału w rynku, przestarzały wizerunek oraz wewnętrznie sprzeczna tożsamość firmy. Analiza przykładów postępowania firm, m.in. Telekomunikacji Polskiej, Unilever i PKN Orlen, pozwala na zrozumienie potrzeby takich działań – a jest nią przede wszystkim odwzorowanie tożsamości w umysłach klientów, czyli utrwalenie wizerunku.

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj