Jednym nie odpowiada ciągła gotowość do reagowania na zapytania klientów, innym nie podoba się praca w korporacji. Czy PR-owcy są bardziej zadowoleni z pracy w firmach, czy w agencjach?
Jak wynika z zeszłorocznego badania PRoto.pl, 39 proc. PR-owców zatrudnionych w agencjach było zadowolonych z zarobków. W przypadku ich kolegów z firm odsetek ten wyniósł 49 proc. PR-owcy pracujący w agencjach są także mniej skłonni do zmiany miejsca zatrudnienia. 29 proc. pracowników agencji stwierdziło w ankiecie PRoto.pl, że zamierza przepracować w obecnym miejscu krócej niż rok. W przypadku pracowników firm odsetek ten wyniósł tylko 18 proc. Natomiast odsetek pracowników, którzy zamierzają przepracować w obecnym miejscu zatrudnienia przynajmniej 5 lat wyniósł 9 proc. w przypadku agencji i 12 proc. w przypadku firm.
Czy w tym roku nadal PR-owcy z firm będą bardziej zadowoleni z zarobków, niż PR-owcy z agencji? Czy może jednak pracownicy z firm zarabiają lepiej? M.in. na te pytania postaramy się odpowiedzieć w najnowszej edycji raportu o wynagrodzeniach PR-owców. Zachęcamy do wzięcia udziału w ankiecie, dzięki której powstanie najnowsza edycja raportu o wynagrodzeniach PR-owców. Jej wypełnienie zajmie kilka minut.