PZU odżegnuje się od wizerunku Molocha i stawia na nowoczesną komunikację. Biuro prasowe produkuje własne materiały wideo, rzecznik wkracza na Twittera, a mediami społecznościowymi zajmie się Zofia Górska, była account manager w Weber Shandwick.
Tegoroczne odświeżenie marki to jeden z elementów strategii PZU na lata 2012-2014. W zakresie marketingu ubezpieczyciel pracuje obecnie nad nowym pozycjonowaniem marki, które zostanie zaprezentowane najpewniej jeszcze w tym roku. „Jedną ze zmian w obszarze public relations jest choćby rozszerzenie komunikacji o warstwę audiowizualną: uruchomiliśmy w PZU ministudio audiowizualne i produkujemy pierwsze materiały video na stronie biura prasowego” – zdradza Michał Witkowski, rzecznik Grupy. Innym obszarem, w którym PZU zamierza zmienić podejście i zaistnieć, są media społecznościowe. „Wypracowujemy obecnie strategiczną formułę naszej obecności w mediach społecznościowych, projektujemy zakres aktywności i kanały komunikacji. Zofia Górska dołączyła do zespołu, który będzie odpowiedzialny za realizację tego zadania” – tłumaczy PRoto.pl Witkowski i dodaje: „Ja sam od niedawna obecny jestem na Twitterze”, zapraszając do śledzenia. Górska objęła funkcję głównego specjalisty ds. mediów społecznościowych. (es)