niedziela, 17 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościOgłoszono finalistów konkursu Złote Spinacze 2016

Ogłoszono finalistów konkursu Złote Spinacze 2016

3 października 2016 ogłoszono listę nominowanych w XIV edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations.

8 nominacji do tegorocznej edycji Złotych Spinaczy otrzymała agencja MSLGROUP, po 6 natomiast Havas PR Warsaw i Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, a 5 – Garden of Words.

Wybrane projekty otrzymały nominacje do finału w 27 kategoriach konkursowych. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 2 grudnia 2016 podczas gali, która odbędzie się w hotelu Westin w Warszawie.

W tym roku jurorzy po raz pierwszy będą przyznawać nominowanym pracom statuetki w trzech kolorach: złotym, srebrnym i brązowym. W kategoriach głównych i sektorowych zostanie przyznany Złoty, Srebrny i Brązowy Spinacz – jury może przyznać więcej niż jedną statuetkę Brązową lub Srebrną, ale tylko jedną Złotą. W kategoriach specjalnych zostaną przyznane tylko Złote Spinacze.

Poniżej lista nominowanych projektów:

Kategorie główne:

PR korporacyjny

„Świeć się z Energą” – Grupa Energa, Q&A Communications

„Kompleksowa obsługa korporacyjna procesu przejęcia TVN SA przez Scripps Networks Interactive” – MSLGROUP, Scripps Networks Interactive

„Zawsze ciekawi. Ojciec i syn – Discovery świętuje z widzami swoje 30-lecie” – Discovery Polska, Publicis Consultants Poland, Tlumtlum

PR produktu

„Skarb Nathana Drake’a” – MSLGROUP

„Spotkajmy się SAMi – aplikacja, która przywróciła spotkaniom z przyjaciółmi ich prawdziwy sens” – Havas PR Warsaw, Samsung Electronics Polska

„Jedno życzenie Pampers i UNICEF” – Partner of Promotion

Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa

„Czystsze powietrze dla wrocławian – budowa akceptacji dla inwestycji spółki Kogeneracja” – Komunikacja Plus, Kogeneracja SA

„Polacy wreszcie mają własną markę motoryzacyjną, z której mogą być dumni: Arrinerę Hussarya!” – LoveBrands Relations

„Kompleksowa obsługa korporacyjna procesu przejęcia TVN SA przez Scripps Networks Interactive” – MSLGROUP, Scripps Networks Interactive

Kampania społeczna

„Szlachetny Projekt Filmowy” – Stowarzyszenie WIOSNA, Biuro Podróży Reklamy

„HIVokryzja – Wyleczmy się” – Fundacja Studio Psychologii Zdrowia, Planet PR

„Nie chcę być strażakiem!” – Walk, Fundacja Integracja

Komunikacja wewnętrzna

„Kampania „Focus on Success” opracowana dla Novo Nordisk” – Grayling Poland, Novo Nordisk

„10 tysięcy pracowników, 10 tysięcy projektów, klientów” – Castorama Polska, Made in PR

„IQ = Innovation & Quality” – Deutsche Bank Polska

Event komercyjny

„H&M Królestwo” – Endorfina Events, H&M

„Podaruj radość”, czyli Świąteczna Trasa Ciężarówek Coca-Cola” – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, Coca-Cola Poland Services

„Podaruj Słońce – Owocowa Strona Żywiec Zdrój” – Żywiec Zdrój, Garden of Words

Event społeczny

„Warszawski Weekend Księgarń Kameralnych” – Miasto Stołeczne Warszawa

„7 miliardów Innych” – Pan Pikto, Belleville

„Event społeczny pn. Daj się oświecić” – PGE Obrót, ElPadre

Launch nowego produktu, usługi lub firmy

„Droga do mistrzostwa” – BMW Group Polska, Havas PR Warsaw

„Ardor Auctions – Pierwszy w Polsce Dom Aukcyjny Motoryzacji Klasycznej” – Public Dialog, Ardor Auctions

Corporate Social Responsibility (CSR)

„ADAMED SmartUP” – Fundacja Grupy Adamed, Walk

„Od Kodeksu etyki do komiksu o etyce. Komunikacja filarem Programu etycznego Grupy Kapitałowej LOTOS.” – Martis Consulting, Grupa LOTOS

„8. edycja programu »Po Stronie Natury«” – Żywiec Zdrój, Garden of Words

Social media

„Kuchnia Dantego przedstawia: Malma, ekspert włoskiej kuchni” – MSLGROUP

„Reebok »poluje« na mikroinfluencerów” – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants

„#12ZAWODNIK” – Bank Zachodni WBK

Business-to-Business PR

„Program Rozwoju Eksportu Banku Zachodniego WBK (PRE)” – Bank Zachodni WBK

„Starcie Szlifierzy, czyli jak wśród partnerów biznesowych budować rozpoznawalność unikatowego produktu z branży przemysłowej.” – Havas PR Warsaw, 3M Poland

„The Venture” – MSLGROUP

PR finansowy i relacje inwestorskie

„Biomed-Lublin: pokonać fatum „polskiej krwi” – Lighthouse Consultants

„Kompleksowa obsługa korporacyjna procesu przejęcia TVN SA przez Scripps Networks Interactive” – MSLGROUP, Scripps Networks Interactive

„Niech Twoje pieniądze pracują tak ciężko jak Ty!” – Deutsche Bank Polska

Media Relations

„Weekend Otwarcia Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016” – Komunikacja Plus, Biuro Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016

„Dinner In The Sky z twórcami kultowej gry »Wiedźmin« podczas 9. Festiwalu Muzyki Filmowej w Krakowie” – Krakowskie Biuro Festiwalowe

„Ardor Auctions – Pierwszy w Polsce Dom Aukcyjny Motoryzacji Klasycznej” – Public Dialog, Ardor Auctions

Employer Branding

„Od newcomera do lidera – budowa pozycji polskiego oddziału Luxoft” – LINKLEADERS, LUXOFT POLAND

„Poczuj miętę do Capgemini” – Capgemini Polska, MJCC

„Program Laboratorium Kariery Polpharma” – Polpharma

Content Marketing

„Kuchnia Spotkań IKEA” – IKEA, Garden of Words, Grupa Kalicińscy.com, MEC, K2 Internet, Blue Ivy

„Sztuka Składania Historii powered by Intel” – Monday PR, Intel Polska

„By me” – Porta KMI Poland, Alert Media Communications

Custom Publishing

„Biromaniak. Magazyn pracowników Grupy Żywiec” – Grupa Żywiec

„Akademia Roca – Łazienka dostępna” – Agencja Solski BM, Roca Polska, Studio Fabric

„Serwis specjalny 90-lecia powstania Lasów Państwowych” – Publicon PR

 

Kategorie sektorowe:

Technologia, IT, telekomunikacja

„Spotkajmy się SAMi – aplikacja, która przywróciła spotkaniom z przyjaciółmi ich prawdziwy sens” – Havas PR Warsaw, Samsung Electronics Polska

„Sztuka Składania Historii powered by Intel” – Monday PR, Intel Polska

„Głowa do góry!” – Publicon PR

Finanse

„Program Rozwoju Eksportu Banku Zachodniego WBK (PRE)” – Bank Zachodni WBK

„IQ = Innovation & Quality” – Deutsche Bank Polska

„#12ZAWODNIK” – Bank Zachodni WBK

Sektor spożywczy

„Przyjaciółka z Kalifornii” – People PR, California Prune Board

„Wargorr w Wedlu” – 24/7Communication

„Podaruj radość”, czyli Świąteczna Trasa Ciężarówek Coca-Cola” – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, Coca-Cola Poland

Kultura i Media

„Weekend Otwarcia Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016” – Komunikacja Plus, Biuro Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016

„Young Arts Festival” – Fundacja Young Arts

„Kompleksowa obsługa korporacyjna procesu przejęcia TVN SA przez Scripps Networks Interactive” – MSLGROUP, Scripps Networks Interactive

Medycyna i Zdrowie

„HIVokryzja – Wyleczmy się” – Fundacja Studio Psychologii Zdrowia, Planet PR

„Atopowi Bohaterowie” – Havas PR

„Suchość pochwy – problem powszechny i temat tabu” – Profile

Sport, turystyka, rekreacja

„Reebok – Be More Human” – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants

„Fit Forum, czyli jak Reebok odkrywa potencjał i siłę trenerów fitness – inauguracja i wdrożenie programu ambasadorskiego Reebok” – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants

„Reebok “poluje” na mikroinfluencerów” – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants

Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze

„Kuchnia Spotkań IKEA” – IKEA, Garden of Words, Grupa Kalicińscy.com, MEC, K2 Internet, Blue Ivy

„KTW – niespodzianka pod „Spodkiem” – Imago Public Relations

„10 tysięcy pracowników, 10 tysięcy projektów, klientów” – Castorama Polska, Made in PR

Przemysł, motoryzacja, transport, logistyka

„Starcie Szlifierzy, czyli jak wśród partnerów biznesowych budować rozpoznawalność unikatowego produktu z branży przemysłowej.” – Havas PR Warsaw, 3M Poland

„Przewozy Regionalne największym przewoźnikiem podczas Światowych Dni Młodzieży” – Komunikacja Plus, Przewozy Regionalne

„Czystsze powietrze dla wrocławian – budowa akceptacji dla inwestycji spółki Kogeneracja” – Komunikacja Plus, Kogeneracja SA

NGO i Sektor publiczny

„Znani Zaginieni” – Dentsu Aegis Network Polska, Isobar Polska, Posterscope Polska

„Open a door to Israel” – Partner of Promotion, Ambasada Izraela

„TworzyMY atmosferę” – Ministerstwo Środowiska, Profile, bringMore advertising

 

Kategorie specjalne:

Kreatywność

„Nie chcę być strażakiem!” – Walk, Fundacja Integracja

„Kuchnia Spotkań IKEA” – IKEA, Garden of Words, Grupa Kalicińscy.com, MEC, K2 Internet, Blue Ivy

„ADAMED SmartUP” – Fundacja Grupy Adamed, Walk

Efektywność

„Podwórko NIVEA” – MSLGROUP

„Znani Zaginieni” – Dentsu Aegis Network Polska, Isobar Polska, Posterscope Polska

„Przyjaciółka z Kalifornii” – People PR, California Prune Board

 

PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu.

 

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj