Wybrano nominowanych do tytułu AD WO/MAN Roku 2024. Przedstawiciele agencji reklamowych, mediowych, interaktywnych, agencji PR oraz studiów produkcyjnych, postprodukcyjnych i dźwiękowych do 7 marca 2025 roku mogą głosować na kandydatki i kandydatów do zdobycia nagród w 16. edycji AD WO/MAN oraz wskazywać kandydatów do tytułu AD Marketer.
Tytuł AD WO/MAN Roku przyznawany jest za sukces w biznesie reklamowym lub PR, nowatorstwo i kreatywność, promowanie najwyższych standardów pracy w reklamie lub w PR. Kandydatów do nominacji w każdej z pięciu kategorii wskazało ponadstuosobowe grono ekspertów, a spośród tych wskazań nominowanych wyłoniła redakcja magazynu „Press”, organizatora konkursu. Od 17 do 21 lutego na stronie Press.pl i w social mediach tytułu laureaci poprzedniej edycji konkursu ogłaszali kolejne nominacje.
Aby zagłosować w plebiscycie, firmy uprawnione do głosowania powinny wypełnić formularz znajdujący się na stronie: adwoman.press.pl/glosowanie.
Poniżej pełna lista nominowanych do AD WO/MAN Roku 2024.
Kategoria Agencje PR:
- Tomasz Alberski – Managing Partner K+Group
- Dorota Bieniek – prezeska LoveBrands Group
- Zofia Bugajna-Kasdepke – prezeska SEC Newgate CEE
- Paweł Trochimiuk – prezes The Partners
- Katarzyna Życińska – CEO 38Content Communication
Kategoria Agencje reklamowe:
- Wojciech Borowski – Group CEO McCann Poland
- Dawid Kaźmierczak – Founder & CCO Polot
- Małgorzata Majcher – Chief Strategy & Innovation Officer DDB Warszawa
- Lena Stryjewska – Managing Director 2012 Agency
- Maciej Twardowski – Chief Creative Officer Ogilvy Poland
Kategoria Agencje mediowe:
- Magda Kolenkiewicz – dyrektorka generalna Starcom
- Joanna Okła – CEO EssenceMediacom
- Michał Strzałkowski – Business Development Director Mediahub
- Beata Szcześniak – General Manager Spark Foundry
- Kamil Wiszowaty – CEO Group One Media
Kategoria Studia produkcyjne:
- Tomasz Dławichowski – partner zarządzający Timecode Film Production
- Magdalena Garska – CEO Xantus TV
- Justyna Górniak – CEO Papaya Films
- Konrad Mikołajczyk – Head of Production/Vice CEO Film Produkcja
- Sławomir Richert – dyrektor zarządzający, Creative Producent, partner Warsaw Production Team
Kategoria Young:
- Patrycja Czapelska – Operations Manager DRUM
- Szymon Dziewięcki – Project Manager SEC Newgate CEE
- Aleksandra Karkosa – Producer & Production Manager F25 Production House
- Filip Kniej – Creative Director / Co-founder Cukier
- Wiktoria Wójcik – Co-founder / CMO inStreamly
Podczas tegorocznej edycji konkursu po raz szósty zostanie wręczona nagroda dla AD Marketera Roku. Tytuł ten może otrzymać osoba fizyczna, pracująca po stronie klienta agencji reklamowej, agencji mediowej, agencji PR, studia produkcyjnego i postprodukcyjnego lub studia dźwiękowego w Polsce za: sukces w biznesie marketingowym, innowacyjność i kreatywność w budowaniu pozycji marki/produktu, wytyczanie trendów oraz przestrzeganie standardów społecznej odpowiedzialności biznesu i dobrych praktyk przetargowych. AD Marketerem Roku nie mogą zostać osoby z firm, które głosują w konkursie.
W tym roku wybrany zostanie także Dyrektor/ka Komunikacji Roku 2024. To miano otrzyma osoba kreatywna, odważna i skuteczna, której działania w zakresie komunikacji marketingowej są odpowiedzialne, etyczne i godne naśladowania, a ona sama odniosła spektakularny sukces w ramach działań komunikacyjnych marki dzięki efektywnym strategiom przygotowanym we współpracy z agencjami public relations, mediowymi oraz mediami.
W etapie pierwszym do wskazania najlepszych spośród siebie zaproszeni zostaną szefowie komunikacji 500 marek, które ujęte zostały w ubiegłorocznym zestawieniu „TOP Marka” realizowanym przez magazyn „Press” we współpracy z IMM. Każdy i każda z ekspertów i ekspertek wskazujących kandydatki/kandydatów do tytułu może wskazać od jednego do trzech nazwisk wraz z uzasadnieniem. Następnie wszystkie głosy zostaną podliczone, a osoby z największą liczbą głosów trafią do drugiego etapu. W etapie drugim konkursu wyboru Dyrektora/ki Komunikacji Roku 2024 dokona jury.
Regulamin konkursu oraz panel do głosowania dostępne są na Adwoman.press.pl.
Laureaci zostaną ogłoszeni podczas gali, która odbędzie się 1 kwietnia 2025 w Centrum Kreatywności Targowa w Warszawie.
PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu.
Mecenas: TVN Media
Partner kategorii Agencje mediowe: AMS
Partner kategorii Agencje PR: IMM
Partnerzy gali: Centrum Kreatywności Targowa, Cheese Film, Cocosound, F25 Production House, Czysta Odwaga
Pozostali patroni medialni: Marketer+