W czerwcu 2024 roku grupa Oknoplast, polskie przedsiębiorstwo zajmujące się produkcją okien PVC, poinformowała o wprowadzeniu nowego logo, które razem z marką Oknoplast Group będzie używane w komunikacji biznesowej skierowanej do kontrahentów, partnerów handlowych i dostawców.
Jak zaznacza firma, ze względu na strategię, której fundamentem jest zróżnicowana oferta produktów i usług, oraz działanie pod wieloma markami Grupa Oknoplast dąży do zwiększenia swojej obecności na rynku międzynarodowym.
Nowe logo i marka Oknoplast Group będą używane w komunikacji biznesowej. Pozostałe marki należące do portfolio firmy będą natomiast budowane niezależnie od siebie, w zgodzie z własnym DNA, i będą pojawiać się w komunikacji do klienta ostatecznego – czytamy w informacji prasowej.
„Nasza nowa strategia komunikacji oraz zmodernizowane logo są kolejnym krokiem w rozwoju marki grupowej, oraz sygnałem dla biznesu, że chcemy być jeszcze bardziej innowacyjni, przejrzyści i otwarci na współpracę” – mówi Jonasz Wiercioch, kierownik działu kreacji marketingowej Oknoplast.
Proces zmiany identyfikacji Grupy Oknoplast ma być stopniowy. Rozpoczął się od zmiany formy znaku graficznego. Uproszczony i nowoczesny wygląd, a także odświeżona estetyka mają sprawić, że przekaz będzie bardziej uniwersalny i przejrzysty. Projekt ten ma być czytelny i zrozumiały dla odbiorców z różnych części świata.
Poprzednie logo
Nowe logo
Nowa identyfikacja została opracowana przez wewnętrzny dział kreacji marketingowej. (ao)