Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Okręgowa Izba Radców Prawnych w Warszawie ruszyła z kampanią wizerunkową promującą zawód radcy prawnego. 23 października 2017 roku okręgowa izba radców prawnych w warszawie rozpoczęła kampanię wizerunkową promującą zawód radcy prawnego. akcja ma charakter edukacyjny i promocyjny. jej celem jest przypomnienie potencjalnym klientom radców prawnych o tym, w jakim zakresie pomocny może być przedstawiciel tego zawodu i jakie są jego uprawnienia. w ramach kampanii zaplanowano kilka kreacji, które prezentują sytuacje wymagające profesjonalnej pomocy prawnej, np. wynajem mieszkania, spór z nieuczciwym kontrahentem czy kłopot ze świadczeniem alimentacyjnym. przekaz ma podkreślać zalety prewencyjnego korzystania z usług radcy prawnego. każda kreacja opatrzona jest zdaniem: „zanim dostaniesz taką wiadomość, znajdź radcę prawnego”. „ze względu na to, że kampania ma ważny wymiar edukacyjny, zwracamy w niej również uwagę na kompleksowość profesjonalnej pomocy prawnej. podkreślamy, że radca prawny, pomagający nam w trudnej sytuacji, stworzy plan działania, wskaże potencjalne ryzyka, przedstawi najlepsze rozwiązania, będzie reprezentował nas w sądzie i urzędzie. chcemy również walczyć z mitem drogich usług prawnych, dlatego mówimy w naszych kreacjach o tym, że radca prawny to profesjonalista, któremu można zaufać i który także świadczy usługi w przystępnych cenach” – mówi włodzimierz chróścik, dziekan rady oirp w warszawie. materiały dotyczące kampanii pojawią się w warszawskich autobusach, tramwajach, w metrze, na billboardach w różnych lokalizacjach w warszawie i innych miastach regionu, a także w radiu, regionalnej prasie drukowanej, na portalach internetowych oraz w wewnętrznych kanałach izby – na profilach w mediach społecznościowych, stronie internetowej czy w newsletterze. pierwsza odsłona kampanii ma trwać do końca grudnia 2017 roku. w roku 2018 oirp w warszawie planuje kolejne działania promocyjne, powiązane koncepcyjnie i tematycznie z obecnie realizowaną akcją. koncepcję kampanii opracowano wspólnie z agencją mastermind, która odpowiada również za przygotowanie kreacji i częściowo za zakup mediów. (pp). czytaj też: sąd nad wizerunkiem wymiaru sprawiedliwości ; sądy do poprawki.
23 października 2017 roku Okręgowa Izba Radców Prawnych w Warszawie rozpoczęła kampanię wizerunkową promującą zawód radcy prawnego. Akcja ma charakter edukacyjny i promocyjny. Jej celem jest przypomnienie potencjalnym klientom radców prawnych o tym, w jakim zakresie pomocny może być przedstawiciel tego zawodu i jakie są jego uprawnienia.
W ramach kampanii zaplanowano kilka kreacji, które prezentują sytuacje wymagające profesjonalnej pomocy prawnej, np. wynajem mieszkania, spór z nieuczciwym kontrahentem czy kłopot ze świadczeniem alimentacyjnym. Przekaz ma podkreślać zalety prewencyjnego korzystania z usług radcy prawnego. Każda kreacja opatrzona jest zdaniem: „Zanim dostaniesz taką wiadomość, znajdź radcę prawnego”.
„Ze względu na to, że kampania ma ważny wymiar edukacyjny, zwracamy w niej również uwagę na kompleksowość profesjonalnej pomocy prawnej. Podkreślamy, że radca prawny, pomagający nam w trudnej sytuacji, stworzy plan działania, wskaże potencjalne ryzyka, przedstawi najlepsze rozwiązania, będzie reprezentował nas w sądzie i urzędzie. Chcemy również walczyć z mitem drogich usług prawnych, dlatego mówimy w naszych kreacjach o tym, że radca prawny to profesjonalista, któremu można zaufać i który także świadczy usługi w przystępnych cenach” – mówi Włodzimierz Chróścik, dziekan Rady OIRP w Warszawie.
Materiały dotyczące kampanii pojawią się w warszawskich autobusach, tramwajach, w metrze, na billboardach w różnych lokalizacjach w Warszawie i innych miastach regionu, a także w radiu, regionalnej prasie drukowanej, na portalach internetowych oraz w wewnętrznych kanałach Izby – na profilach w mediach społecznościowych, stronie internetowej czy w newsletterze.
Pierwsza odsłona kampanii ma trwać do końca grudnia 2017 roku. W roku 2018 OIRP w Warszawie planuje kolejne działania promocyjne, powiązane koncepcyjnie i tematycznie z obecnie realizowaną akcją.
Koncepcję kampanii opracowano wspólnie z agencją MasterMind, która odpowiada również za przygotowanie kreacji i częściowo za zakup mediów. (pp)
Czytaj też: Sąd nad wizerunkiem wymiaru sprawiedliwości; Sądy do poPRawki