Z początkiem czerwca 2024 roku Olga Głębicka awansowała w wydawnictwie Iberion na stanowisko Head of Marketing.
Odpowiada za strategię komunikacji grupy i jej produktów, w tym za działania wizerunkowe. Wspiera też dział reklamy i wideo przy tworzeniu strategii contententowej dla partnerów i klientów B2B. Raportuje bezpośrednio do Maksymiliana Tomanka, wiceprezesa i współwłaściciela grupy Iberion.
W Iberione Głębicka pracuje od marca 2024 roku. Dotychczas pełniła funkcję Senior Marketing Specialist i była pierwszą osobą na tym stanowisku w firmie. Odpowiadała za dział marketingu, m.in. zbudowanie zespołu, relaunch strony internetowej. Przed jej dołączeniem do wydawnictwa za komunikację grupy i działania marketingowe odpowiadał Maksymilian Tomanek.
Olga Głębicka wcześniej kierowała komunikacją marki GLOV (Phenicoptere), była wówczas odpowiedzialna za wprowadzenie na rynek ponad 40 nowych produktów beauty. Przez ponad osiem lat zajmowała się komunikacją digital marek z sektora FMCG takich jak Bonduelle, Kujawski czy Smakowita. Tworzyła strategie kreatywne i komunikacji m.in. dla serwisów i aplikacji Fooder (Lafudu / Bunge), Warzywne Inspiracje (Lafudu / Bonduelle Polska) czy Budget.Studio (Iconaris). Prowadziła także komunikację CSR (Z Kujawskim Pomagamy Pszczołom / Bunge), food service (Bonduelle Food Service) oraz kryzysową. Od 2010 roku jest również związana z produkcją telewizyjną (TVP2, TVN, TV Puls). (mb)